Miss Hammock

Hátizsákkal a világ körül

Rólam

2017. december 13. 22:47 - misshammock


dsc_0413.jpgJuhász Dóri vagyok a blog szerzője. 2017-ben úgy döntöttem, hogy mindent hátrahagyva nekivágok életem legnagyobb kalandjának és elkezdem végre azt csinálni, amire mindig is vágytam...ELKEZDEK UTAZNI. A tervem, hogy életvitelszerűen utazzak és közben online munkát végezzek. Első utam Közép-Amerikába vezetett és nem is akárhogy, hajóval jöttem :) 2 hét alatt szeltem át az Atlanti-óceánt és most itt az ideje, hogy felfedezzem Közép- és Dél-Amerikát! 

 

Az én történetem most kezdődik és szeretném megosztani veletek, hogy milyen is egy ilyen utazás az elejétől kezdve, amikor semmi más nincs nálad csak egy egyirányú jegy és egy hátizsák. A saját kalandjaim mellett szeretném bemutatni nektek azoknak az embereknek az életét, akik már évek óta így élnek, szebbnél szebb helyekre utaznak és élvezik minden egyes percét az életüknek. Ezeket a sztorikat a nomád történetek alatt fogjátok megtalálni. 

Remélem, hogy mind a saját, mind a többi utazó története inspirálni fog titeket arra, hogy Ti is elinduljatok és utazzatok, amennyit csak tudtok, hiszen olyan sok látnivaló van a világon.

IMG 4888

komment
Címkék: rolam

A bejegyzés trackback címe:

https://misshammock.blog.hu/api/trackback/id/tr3413453759
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása