Miss Hammock

Hátizsákkal a világ körül

A 9 legjobb dolog a Nomad Cruise-on

2018. január 14. 14:07 - misshammock

Az előző cikkben a Nomad Cruise-ról írtam, de most nézzük meg mi volt a 9 legjobb dolog a hajón. Megkérdeztem sok embert a hajóról, hogy mondják el mi tetszett nekik a legjobban és az ő illetve a saját véleményem alapján állítottam össze a lenti listát. Mindenki másképp éli meg a dolgokat, de a lenti dolgokat a legtöbben kiemelték. 

1. Emberek és a közösség

Sokszor lehet hallani, hogy minden a kapcsolatokon múlik. Ezzel egyet kell értenem viszont óva intelek attól, hogy csak azért gyere el a Nomad Crusie-ra, hogy “hasznos” kapcsolatokat építs. Nem erről van szó. Ha ez a cél, akkor inkább járj el üzleti reggelikre. Ide akkor érdemes jönnöd, ha tényleg meg szeretnéd őket ismerni és nem csak felszínes kapcsolatokat keresel.

Amikor felszálltam a hajóra az egyetlen dolog, amit csináltam az az volt, hogy nyitott voltam. Nyitott voltam a programokra és természetesen az emberekre. Meg akartam ismerni őket (amennyit csak tudtam) és őszintén érdeklődtem irántuk. Olyan sokan voltunk, hogy persze még a második hét végén is találkoztam új arcokkal, de mindenki, akivel összebarátkoztam egytől egyig nagyon érdekes és kivételes ember. Jókat buliztunk és szórakoztunk együtt és persze megosztottuk a tapasztalatainkat. A legtöbben igazi világjárók, akik már beutazták a fél világot. Persze az is igaz, hogy könnyen lehet, hogy megtalálod az üzleti partneredet vagy valaki pont olyan szakembert keres, mint Te, de azért ne emiatt akarj beszélgetni a többiekkel. Rengeteg mindent köszönhetek ennek az útnak, de a legjobban az új közösségnek és a barátoknak örülök, akiket itt szereztem. img_6166.JPG

2. Inspiráció

Ha elakadtál a projektedben vagy még nem vagy biztos benne, hogy pontosan mivel is szeretnél online foglalkozni akkor itt a helyed. Annyi mindenről fogsz hallani és tanulni, beszélgetsz emberekkel és az ötletek csak úgy jönnek. Valamelyiket el fogod engedni, de elég, ha csak 1-2-őt megtartasz és elkezded csinálni. Rengeteg előadás és workshop van, ahol lehetőséged lesz inspirációt gyűjteni. Ezeket olyan emberek tartják, akik pontosan ugyanazt az életet élik, mint Te vagy amit szeretnél. Ha szeretnél akár Te is tarthatsz előadást vagy meetup-ot.

Tetszik a cikk? Iratkozz fel a hírlevélre és elküldök Neked egy listát az 5 legfontosabb dologról, amire szükséged lesz egy ilyen úton.

3. Internet nélkül is van élet

Próbáltál akár csak 1-2 napig internet és telefon nélkül lenni? Milyen gyakran hagyod otthon a telefonodat, amikor a barátaiddal találkozol? Mikor volt az utolsó alkalom, hogy a telefonod nem volt az asztalon, amikor az ismerőseiddel vacsoráztál? Sajnos olyan világban élünk, hogy a telefonunk ural minket. Már észre sem vesszük, de abban a pillanatban, hogy megszólal mi a legtöbbször eldobunk mindent és rögtön megnézzük mi történt.

Szerintem az egyik legjobb dolog a hajón az internet nélküli élet volt. Na jó ez nem teljesen igaz, mert ha akartuk volna tudtunk volna szerezni internetet, csak nagyon drága volt és lassú. Így inkább a legtöbben úgy döntöttünk, hogy elvonulunk egy 2 hetes detoxra és egyáltalán nem fogunk foglalkozni a külvilággal. Fantasztikus volt. Legelőször azt gondoltam, hogy azért biztos furcsa lesz és hiányozni fog, de nem így történt. Egy pillanatig nem jutott eszembe, hogy de jó lenne, ha lenne internetem. Senkinél nem volt ott a telefonja, így mindenki 100%-ig a másikra figyelt, amikor beszélgetett vele. Nagyon jó érzés volt. Igazán ott voltál abban a pillanatban és nem terelte el a figyelmedet egy hülye eszköz. Egy idő után ráadásul rájössz, hogy milyen jó dolog is internet nélkül élni. Sokkal nyugodtabb leszel, egy teljesen más állapotba kerülsz és nem akarod, hogy vége legyen.

beautiful.jpg

4. All inclusive ellátás

Na igen, az egyik legfontosabb dolog. Korlátlan kaja és pia. Annyit eszel és iszol a hajón, amennyit csak akarsz. Van itt minden, svédasztalos és a la carte étterem, pizzeria, snack bár, kávézó, pool bar. Ha csak nem akarsz legurulni a hajóról a végállomásnál mindenkinek ajánlom, hogy néha-néha látogasson el az edzőterembe.

5. Naplementék

A legtöbben szerintem szeretjük nézni, ahogy lemegy a nap. A hajón sem volt ez másképp, itt ráadásul minden egyes nap megnézhetjük. Ha valaki korán kelő típus akkor érdemes a napfelkeltét is megnézni, mert az is elég szép volt. Nekem a 2 hét alatt kétszer sikerült felkelnem és megnéznem. Nem bántam meg. Egy másik megoldás persze, ha addig bulizunk, amíg fel nem jön a nap :)

img_5502.JPG6. Bulik

Ha szeretsz bulizni akkor itt a helyed. Itt akár minden este rázhatod a discoban. A zene teljesen vegyes az elektronikus számoktól egészen a salsáig mindent játszanak. Próbálják kielégíteni az összes igényt. A tropical buliban ráadásul még a medencébe is ugrálhatsz, mert azt sem zárják le. Ha magadtól nem ugrassz be biztos lehetsz benne, hogy valaki be fog lökni.

Azért két hétig minden nap bulizni fárasztó tud lenni. Én két este kidőltem a vacsora után, mert persze az egy dolog, hogy bulizol hajnalig, de  másnap reggel természetesen ugyanúgy felkelsz reggelizni, majd irány a disco, ahol kezdődnek a workshopok.  Pár órája  még mindenki a YMCA-re nyomta a táncot itt és most ugyanezek az emberek próbálják nyitva tartani a szemüket és hallgatják az előadást. Ahogy nagymamám mondta: Aki éjjel legény, az nappal is legyen kemény!  

7. Kikapcsolódás

A sok szórakozás mellett persze van bőven időd pihenni és semmit tenni. Olyan jó érzés, hogy mindig azt csinálod, amit szeretnél. Ha nem akarsz elmenni egy előadásra és egész nap csak a medence mellett akarsz feküdni megteheted. Nekem is volt ilyen napom, amikor szinte egész nap csak napoztam a medencénél és beszélgettem a többiekkel egy koktélt szürcsölve. Olyan is van, hogy kicsit egyedül szeretnél lenni és csak olvasni egy könyvet. Erre is van mód, csak érdemes egy nyugodt helyet keresni, mert ha a többiek meglátnak egész biztos lehetsz benne, hogy valaki oda fog menni hozzád beszélgetni :) Még a szobádat is rendben tartják helyetted. Naponta kétszer jönnek és takarítanak, sőt még a ruháidat is össze hajtják helyetted. Itt tényleg nem kell csinálnod semmit.

img_5231.JPG8. Programok

A hajó személyzete is mindent megtesz, hogy felejthetetlen élményt nyújtson az utasoknak. Rengeteg programot szerveznek minden nap. Mi is elmentünk karaokezni, Broadway showra és néha napközben is belefutottunk pár random foglalkozásba. Némelyik program persze inkább csak vicces, engem például ezek a közös animációk mindig egy tunéziai szállodára fognak emlékeztetni, de valaki szereti őket.
Amiket én nagyon élveztem azok az élő zenélések voltak a medence mellett. Ezeknek annyira jó hangulatuk volt. Ülsz a medence szélén egy itallal a kezedben, a nap éppen lemenőben és közben a zenekar ott játszik melletted. 

9. Élet a hajó után

Sok embertől lehet hallani, hogy ez a hajó megváltoztatta az életét. Ez mindenkinél másképp jelentkezik, de szintem majdnem mindenkire igaz. Lehet, hogy életre szóló barátságokat kötsz és minden országból lesz ismerősöd, akit meg tudsz látogatni. Lehet, hogy ötletet kapsz egy szuper üzlethez és akár még üzleti partnert vagy befektetőt találsz a hajón. Lehet, hogy a Te esetedben a változás inkább belső, vagyis csak a gondolkodásmódodat változtatja meg. Rengeteg minden lehet és ezért érdemes eljönnöd, megnézni, hogy a Te életedben milyen változást hoz. Az biztos, hogy az én esetemben mind a három előbbi állítás igaz. Rengeteg barátom lett, vannak ötleteim, amiket meg szeretnék valósítani és úgy érzem kinyílt előttem a világ. Sokkal jobban érzem, hogy szinte bármit elérhetek és bárhova elmehetek ahova csak szeretnék. Személyes tapasztalatom, hogy otthon az emberek sokszor beszélnek olyan dolgokról, amikhez közük nincs. Hogy egy nagyon egyszerű példát mondjak: Kolumbiába nem szabad menni, nagyon veszélyes, ott mindenkit elrabolnak. Ilyen és ehhez hasonló dolgokat hallunk nap mint nap és észre sem vesszük, hogy már mi is elhisszük. Pont erre jó ez a hajó, minden ilyen előítéletet lerombol. Az ott lévő emberek személyes tapasztalatokkal rendelkeznek és azokat osztják meg. Nincs bullshit csak az őszinte igazság. 

Ez volt tehát a lista azokról a dolgokról, amiket a barátaimmal a legjobbnak tartottunk a Nomad cruiseon. Ezek mellett persze egy csomó más szuper dolog van a hajón, most ezeket emeltem ki. Ezt a cikket írva csak még jobban várom, hogy mehessek a következőre! Ha neked is megjött a kedved akkor készülj, mert április 14-én indul a következő hajó Malagából. Én ott leszek az biztos :)

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: utazas kaland

A bejegyzés trackback címe:

https://misshammock.blog.hu/api/trackback/id/tr3813572711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása